Sinds kort presenteert Xavier Taveirne het Radio2 consumentenprogramma WinWin. Wanneer Primo aan de presentator vraagt wat de meest voorkomende klacht is die hij krijgt, geeft hij aan dat de onbereikbaarheid van klantendiensten hoog op het lijstje staat. “We zouden daar elke dag een uitzending over kunnen maken, want er zit weinig verbetering in. Op een gegeven moment moet je dat echter loslaten. Ook al is dat lastig.”
Zelf ergert Xavier zich aan het feit dat hij voor iets betaalt en het vervolgens nooit ontvangt. “Of als ik in ’t zak gezet word, wil ik ergens mijn ongenoegen kunnen uiten. Net als iedereen, zeker?”
Gelukkig is de presentator zelf nog nooit opgelicht geweest. “Ik heb wel al slechte aankopen gedaan, dat wel. Ik heb ooit een stoommachine gekocht waarmee ze in winkels de plooien uit de kleren halen. Ik dacht dat ik nooit meer zou moeten strijken, maar de realiteit was anders. Had ik me beter geïnformeerd, had ik dat geweten. Ik heb het toestel uiteindelijk verkocht aan mijn schoonzus en zij is er heel content mee.”